Mijn healthy everyday smoothie – RECEPT

Vandaag heb ik een recept voor jullie,namelijk het recept van mijn everyday smoothie! Ik drink elke dag een halve liter smoothie in totaal,ik maak het de avond daarvoor en ik neem het mee in mijn grote mepal fles naar school. Vandaag mijn recept voor jullie!

DISCLAIMER: GEEN EEN VAN DEZE FOTO´S HEB IK ZELF GEMAAKT,ZE ZIJN ALLEMAAL VAN GOOGLE AF GEHAALD.

yoghurt

Ik begin ALTIJD met iets vloeibaars,en ik gebruik magere yoghurt! Veel mensen zeggen dat griekse yoghurt beter is , maar dat is dus niet zo! Soms gebruik ik water i.p.v yoghurt,maar dan vult het minder. Ik heb niet een bepaalde hoeveelheid yoghurt die ik erin doe. Het is altijd op gevoel.

bAnaan

Dan voeg ik er 1 (soms 2) bananen aan toe,dit geeft het een lekkere zoete smaak,maar het is toch nog gezond!

bevroren_fruit

En als laatste ´fruitsoort´ doe ik er bevroren fruit bij,als we verse aardbeien hebben doe ik die erbij,maar meestal is het bevroren fruit.

chiaseeds

En dan als laatste ; CHIA SEEDS! Dit geeft geen smaak,maar wel vulling,deze zaden zorgen ervoor dat je sneller het gevoel hebt alsof je vol bent & het is gezond!

Uiteindelijk mix ik het voor ongeveer 1/2 minuten,daarna stop ik de smoothie in mijn blauwe mepal beker en zet ik het in de koelkast.

Veel liefs x

Plaats een reactie